بر کیفیت تمرکز کن ...

baffer-logo

بهترین مارک روان کننده بتن

بهترین مارک روان کننده بتن عنوان سوالی است که معمولا از سوی فعالان حوزه ساختمان و خصوصا صنعتگران حوزه بتن جستجو می‌شود. به همین روی ما می‌خواهیم با بررسی این مطلب، به تشخصیص صحیح تر و انتخاب بهینه تر از میان انواع فوق روان کننده بتن به شما کمک کنیم.

بهترین مارک روان کننده بتن

روش تشخیص بهترین مارک روان کننده بتن

برای تشخیص یک فوق روان کننده مرغوب، می‌بایست در ابتدا با انواع بنیان های شیمیایی این محصول آشنا باشید.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، به لینک زیر مراجعه کرده و با انواع فوق روان کننده بتن آشنا شوید:

 

 

بعد از مطالعه انواع بنیان های محصولات فوق روانساز بتن، حال به ارایه مطالبی می‌پردازیم که کمتر جایی به آن پرداخته شده است.

کیفیت بالای فوق روان کننده بافرمارک بافر
کنترل کیفیت محصولات بافر

اختلاف قیمت محصولات روانساز بتن برای چیست

از بنیان فوق روان کننده بتن نیز که بگذریم، گاها مشاهده می‌شود که مثلا قیمت یک محصول فوق روان کننده بتن با بنیان پلی کربوکسیلات اتر در مدل های مختلف و یا مارک های گوناگون، تفاوت چشمگیری دارند.

 

این مساله برای مهندسین گرامی در انتخاب میان انواع این محصول و حتی مارک و برند های گوناگون در هنگام خرید، دچار سردرگمی می‌شود، که البته به دلیل عدم آگاهی رسانی مناسب، حق با مهندسان عزیز می‌باشد.

 

بدون شک قیمت بنیان پلی کربوکسیلات اتر، با توجه به قیمت بالای مواد اولیه آن و همچنین تاثیر گذاری بیشتر این بنیان بر روانی و مقاومت بتن، نسبت به سایر بنیان ها، نظیر نفتالین سولوفونات و لیگنو سلوفونات بیشتر است، اما اینکه این تفاوت قیمت در همین بنیان از کجا سرچشمه می‌گیرد، مطلبی است که ما به آن می‌پردازیم.

 

برخی از تفاوت ها را به اختصار ذکر می‌کنیم:

 

  • تفاوت در مواد اولیه پلی کربوکسیلات اتر (داخلی بودن، وارداتی بودن و کشور تولید کننده آن)
  • درصد خلوص استفاده شده از ماده خالص کربوکسیلات یا به اصطلاح درصد سالید آن (این موضوع متاسفانه مورد بررسی برخی از مهندسین قرار نمی‌گیرد که هرچه درصد سالید فوق روان کننده انتخابی بالاتر باشد، میزان مصرف آن کمتر خواهد بود و بالطبع هزینه های نهایی برای مصرف کننده کمتر خواهدشد.)
  • خالص بودن فوق روان کننده ارایه شده از سوی تولید کننده (متاسفانه با گران شدن مواد اولیه ، برخی از تولید کنندگان برای کاهش قیمت محصول نهایی، دست به ترکیب پایه های گوناگون و یا برخی مواد مضر همچون شکر می‌زنند، این موضوع شاید در ابتدا نمایان نگردد، اما در ادامه تاثیرات بسیار بدی را برای سازه بتنی به همراه خواهد داشت.

 

با کیفیت ترین فوق روان کننده بتن

ما در بافر هیچگاه هدف را کسب سود قرار ندادیم. ما همیشه تلاش کردیم تا بهترین محصولات را با بهترین خدمات ارایه نماییم. این دلیل نرخ بازگشت 97 درصدی مشتریان ماست. چون آنها می‌دانند که بافر، آنها را عضوی از خانواده می‌داند.

نتیجه گیری در خصوص خرید بهترین مارک روان کننده بتن

تمام توضیحاتی که ارایه شد، تنها برخی از مواردی بود که در تعیین یک محصول روانساز باکیفیت تاثیر گذار است. 

از آنجایی که قیمت بتن آماده همانند سایر مصالح ساختمانی بسیار بالا رفته است، انتخاب صحیح فوق روان کننده بتن با کیفیت، برای کسب نتیجه نهایی عالی، بسیار پر اهیمت می باشد.

 

در نهایت، ما همیشه در پی این هستیم تا سوای فروش محصولات خود، همراهی باشیم دلسوز و صادق، برای همه شمایی که در پی ساختن و خلق کردنید. ساختن بناهایی ماندگار و پایدار.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

52 − = 50