بر کیفیت تمرکز کن ...

baffer-logo

ژل میکروسیلیس بافر

ژل میکروسیلیس الیاف دار

ژل میکروسیلیس الیاف دار در بتن تاثیرات مثبت زیادی می‌گذارد. ژل میکروسیلیس الیاف دار که محصول کامل‌تر آن است، پارامترهای زیادی را در بتن بهبود میدهد و کیفیت بتن را از هر لحاظ بالاتر می‌برد. در این مطلب با ترکیبات ژل میکروسیلیس ، میزان مصرف ژل میکروسیلیس ، انواع ژل میکروسیلیس و قیمت ژل میکروسیلیس آشنا می‌شوید. این آشنایی به شما کمک می کند تا در خرید ژل میکروسیلیس بهتر عمل کنید و انتخاب مناسب شرایط پروژه خود را داشته باشید. ما در بافر به عنوان تولید کننده ژل میکروسیلیس ، هدفی بالاتر از فروش را برای خود در نظر گرفتیم، و آن نشر آگاهی و دانش در حوزه شیمی ساختمان برای  شما آبادگران میهن‌مان ایران می‌باشد.

ژل میکروسیلیس چیست

ژل میکروسیلیس از دسته افزودنی بتن و یک مکمل کامل برای بهبود چند پارامتر در بتن می باشد. اگر به محصولات افزودنی بتن آشنا باشید، با اضافه کردن هر کدام از آنها، با توجه به خواص مورد نظرشون یکی از پارامترهای بتن تغییر و بهبود پیدا می کند. حال با معرفی محصول ژل میکروسیلیس که یک کمپلکسی از چند افزودنی محسوب می‌شود، می‌شود به طور هم‌زمان چند مولفه را در بتن بهبود داد. برای آشنایی با مواد تشکیل دهنده ژل میکروسیلیس و خواص و کاربرد آن در ادامه همراه ما باشید.

ژل-میکروسیلیس-چیست

مواد تشکیل دهنده ژل میکروسیلیس

ژل میکروسیلیس از مواد شیمیایی و معدنی تشکیل شده است که در زیر به آن اشاره می‌کنیم:

 

 

مواد مختلف اشاره شده در بالا با درصدی معین و فرمولاسیونی مشخص با هم ترکیب شده و در انواع مدل ها برای کاربردهای گوناگون به شکل خمیری همگن و روان و در بسته بندی های سطل ارایه می‌شود.

 

انواع ژل میکروسیلیس با توجه به کاربردشان برای منظوری خاص تولید و استفاده می‌شوند که در ادامه آنها را شرح می‌دهیم.

اگر با این محصول آشنایی دارید و قصد خرید ژل میکروسیلیس را دارید، با مشاوران و مهندسان فنی بافر تماس بگیرید و روی لینک زیر کلیک کنید…

انواع ژل میکروسیلیس

با توجه به انتظاری که در محل مصرف این محصول از آن داریم، گونه‌های گوناگون ژل را با فرمولاسیونی متفاوت می‌شود تولید و ارایه کرد.

 

برای این منظور، شرکت بافر محصول ژل میکروسیلیس الیاف دار خود را در چهار مدل عرضه می کند:

 

 

هر کدام از آنها خواص مربوط به خود و کاربرد اختصاصی خود را دارند که با مراجعه به صفحه هر کدام از آن‌ها می توانید از تفاوت هایشان آگاه شوید و انتخاب درستی را داشته باشید.

اگر تا به اینجا سوالی داشتید یا قصد مشاوره فنی در خصوص محصول ژل میکروسیلیس را دارید، از قسمت پایین سمت راست سوال خود را برای کارشناسان فنی بافر درج نمایید.

کاربرد ژل میکروسیلیس

ژل میکروسیلیس کاربردهای زیادی دارد. در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

 

  • افزایش روانی و کارایی در بتن
  • آب بندی بتن و نفوذناپذیری بتن
  • افزایش مقاومت های اولیه و نهایی بتن
  • ساخت بتن اکسپوز و بدون ترک
  • ساخت شمع های بتنی پر مقاومت
  • ساخت قطعات بتنی مثل نیوجرسی یا تایل های بتنی

 

با اضافه کردن ژل میکروسیلیس به بتن می‌توان بتنی روان و خود متراکم، مقاوم، آب بند و اکسپوز ساخت.

استفاده-ژل-میکروسیلیس-بتن
exposed-concrete-microsilica-gel

میزان مصرف ژل میکروسیلیس در بتن

میزان مصرف ژل میکروسیلیس در بتن نسبت به سایر مواد افزودنی بتن بیشتر است و علت آن وجود پودر میکروسیلیس در آن می باشد. از آنجا که برای دست‌یابی به حداکثر اثرگذاری میکروسیلیس در بتن می‌بایست بین 5 الی 8 درصد میکروسیلیس به آن اضافه نمود، بازه درصدی میزان مصرف در انواع ژل میکروسیلیس بین 1 تا 9 درصد وزن سیمان مصرفی می باشد. که در مدل پاور ژل این عدد بین 1 تا 3 و در سایر گونه‌ها از 4 به بالا متغیر است.

نحوه مصرف ژل میکروسیلیس در بتن

برای مصرف بهتر ژل میکروسیلیس در بتن باید به مواردی توجه داشت. بسته بندی این محصول به صورت سطل های 25 کیلوگرمی است که ژل را ابتدا در کیسه ای پلمپ شده ریخته و سپس درون سطل قرار داده‌ایم. برای مصرف این محصول بعد از محاسیه میزان مصرف با توجه به مدلی که در اختیار داشتیم، سطل های ژل را باز کرده و آن را به طور یکنواخت به میکسر بتن در حال چرخش اضافه می کنیم. بعد از اضافه شدن کل ژل های مورد نیاز یک میکسر، دور چرخش میکسر را در حالت تند قرار داده و حداقل 10 دقیقه عملیات اختلاط ژل میکروسیلیس با بتن را ادامه میدهیم.

بتن حاصل شده پس از اختلاط، تمامی ویژگی‌ها و خواص بتن حاوی ژل میکروسیلیس را دارد.

ویژگی‌های ژل میکروسیلیس با کیفیت

همانطور که اشاره کردیم ژل میکروسیلیس از مواد گوناگونی تولید می‌شود. کیفیت هر کدام از این مواد می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت نهایی این محصول داشته باشد، به طور مثال تولید کننده پودر میکروسیلیس و کیفیت محصول آن، میتواند نقشی مهم در کیفیت آن داشته باشد.

فوق روان کننده استفاده شده در ساخت این محصول از نظر کیفیت و کشور تولید کننده ماده اولیه آن و حتی پایه شیمیایی فوق روان کننده مصرف شده ، همه می‌تواند نقشی بسیار موثر در کیفیت نهایی این محصول داشته باشد.

 

در سایر مواد تشکیل دهنده ژل میکروسیلیس مثل الیاف آن، و استفاده از نوع درجه یک و با جذب آب حداقل، کیفیت ژل را بالا برده و تاثیرگذاری مثبت آن را به شدت افزایش می‌دهد.

به طور کلی از آنجایی که ژل یک محصول ترکیبی است، کنترل کیفیت آن برای مصرف کننده شاید سخت باشد و اینجاست که اعتبار شرکت تولید کننده اهمیت پیدا می‌کند.

 گرفتن نمونه و تست آزمایشگاهی و کارگاهی محصول ژل و پاس شدن مقاومت های مدنظر پیش از خرید، دیگر راهکار تشخیص کیفیت است که می‌توان با کمی زمان، دقت را در نتایج بالا برد. اما برای تشخیص ساده و اولیه در بحث کیفیت، می‌توان با لمس کیسه حاوی ژل و بررسی عدم وجود سنگریزه ها در آن تا حدودی ژل میکروسیلیس مناسب را از نامناسب تشخیص داد.

قیمت ژل میکروسیلیس

از ابتدای این مطلب، تلاش شد محصول ژل میکروسیلیس را به طور کامل برای شما شرح دهیم تا با شناختی که از آن پیدا می کنید و کمک و همراهی کارشناسان فنی بافر که با کمال افتخار با شما خواهند داشت، بتوانید علاوه بر انتخاب درست از میان انواع این محصول، توانایی تشخیص محصول با کیفیت آن را نیز داشته باشید.

 

از آنجا اکثر مواد اولیه ژل میکروسیلیس بافر وارداتی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند، این محصول را به عنوان یکی از بهترین محصولات این شرکت به شما معرفی می‌نماییم. با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی کاملا رقابتی و مقرون به صرفه.

ما به شما و کاری که انجام می‌دهید احترام می‌گذاریم و برای شما بهترین ها را در نظر می‌گیریم.

برای تماس با کارشناسان فنی و مهندسی بافر و مشاوره در خصوص انتخاب میان انواع ژل میکروسیلیس اینجا کلیک کنید.

از آن‌جایی که برای آب‌بندی بهتر و به طور کلی نفوذناپذیری بیشتر در بتن، می‌بایست روزنه های ریز موجود در آن را مسدود کرد، ژل‌های میکروسیلیس 5 درصدی مثل نانوژل و سیلیکاژل به دلیل میکروسیلیس بیشتر، مناسب تر می‌باشند.

از آن‌جایی که ژل میکروسیلیس یک محصول کامل است، هیچگونه افزودنی مکمل دیگری نیاز نخواهد بود. لازم به ذکر است که در زمستان، می‌شود این محصول را به صورت ژل ضد یخ میکروسیلیس نیز ارایه نمود.

به دلیل تاثیر بیشتر بنیان پلی کربوکسیلات اتر بر مقاومت و نفوذناپذیری بتن، ژل های میکروسیلیس بافر با این پایه شیمیایی تولید می‌شود. البته با توجه به شرایط پروژه، امکان تولید با پایه‌های دیگر نیز می‌باشد.

.