بر کیفیت تمرکز کن ...

baffer-logo

فروش فوق روان کننده بتن بافر

فوق روان کننده بتن بافر

فروش فوق روان کننده بتن با ارایه توضیحات کامل در خصوص آشنایی با انواع آن و سایر اطلاعات مورد نیاز برای مصرف کنندگان عزیز.

 

ما می خواهیم علاوه بر فروش فوق روان کننده بتن بافر، انواع روانساز بتن که نام دیگر این محصولات است را به طور مفصل برای شما شرح دهیم تا با آشنایی بیشتر با این محصول، بتوانید خرید فوق روان کننده بتن مناسب‌تری داشته باشید.

 

برای ادامه در نظر داشته باشید که این محصول در دسته مصالح شیمی ساختمان و افزودنی های بتن می باشد.

 

در این مطلب شما با مواردی همچون قیمت فوق روان کننده بتن ، انواع آن، مقدار مصرف این محصول و خواص آن آشنا می‌شوید. ما در بافر تلاش می کنیم علاوه بر ارایه محصولات با کیفیت، دانش و آگاهی را در حوزه مواد شیمی ساختمان ، برای شما آبادگران میهن‌مان ایران، نشر دهیم.

پر فروش ترین فوق روان کننده های بتن

فوق روان کننده بتن چیست؟

فوق روان کننده بتن یک افزودنی بتن است که با اضافه کردن آن به بتن آماده، روانی و کارایی بتن را بدون اضافه کردن آب، بالا می‌بریم.

 

این محصول شیمیایی، که اغلب به صورت مایع است، در انواع مختلف از نظر بنیان شیمیایی و میزان مصرف، تولید و ارایه می‌شود.

 

برای کسب نتیجه بهتر، و همچنین بالا بردن مقاومت نهایی بتن، می‌بایست آب مصرفی بتن را در حداقل ممکن نگه داریم. این میزان را می‌توان با آزمایش اسلامپ کنترل کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

فروش فوق روان کننده بتن بافر که از مواد اولیه با کیفیت تولید شده است.

انواع فوق روان کننده بتن

این محصول را می توان با توجه به پایه شیمیایی آن به دسته های زیر تقسیم کرد:

 

  • فوق روان کننده بتن بر پایه پلی کربوکسیلات اتر
  • فوق روان کننده بتن بر پایه نفتالین
  • فوق روان کننده بتن بر پایه لیگنو سولفونات

 

تمامی این گونه ها تقریبا عملکردی مشابه دارند و تاثیرات خود را بر روانی بتن و مقاومت بتن خواهند گذاشت، اما میزان تاثیر آنها و میزان مصرف هر کدام از آنها در بتن متفاوت خواهد بود. بنابراین برای انتخاب صحیح از میان انواع فوق روان کننده بتن، می بایست آنها را شناخت و به همین خاطر به ترتیب اشاره شده، آنها را شرح میدهیم.

اگر با این محصول آشنایی دارید و قصد خرید فوق روان کننده بتن را دارید، با مشاوران و مهندسان فنی بافر تماس بگیرید و روی لینک زیر کلیک کنید…

فوق روان کننده بتن بر پایه پلی کربوکسیلات اتر

فوق روان کننده پلی کربوکسیلاتی موثر‌ترین و کم مصرف ترین فوق روان کننده از میان گونه های دیگر می باشد. این محصول پلیمری با ایجاد غشایی نازک در اطراف ذره سیمان، موجب لغزندگی این ذرات شده که علاوه بر القای بار همنام به آنها، موجب رهایی آب حبس شده در میان کلوخه های سیمان و افزایش کارایی و روانی بتن می‌شود.

 

فوق روان کننده کربوکسیلاتی رنگی شفاف و عسلی دارد و غلظت آن شبیه به روغن غلیظ می باشد. این محصول با میزان مصرف حداقل، می‌تواند روانی بتن را به بیش از دو برابر مقدار اولیه برساند.

تصویر فوق روانساز کربوکسیلاتی که عسلی رنگ می‌باشد.

ما در شرکت بافر فوق روان کننده بتن بر پایه پلی کربوکسیلات اتر را در چهار مدل عرضه می‌کنیم:

 

 

میزان مصرف بر پایه پلی کربوکسیلات اتر عددی است بین 0.1 تا 1.5 درصد وزن سیمان مصرفی که البته هر کدام از مدل های اشاره شده، بازه مصرفی معین شده ای برای خود دارند.

فوق روان کننده بتن بر پایه نفتالین

فوق روان کننده نفتالینی محصولی است موثر بر افزایش روانی و کارایی بتن با میزان مصرف بیشتر و تاثیری کمتر از مدل کربوکسیلاتی.

 

این محصول نیز با تاثیر بر روی ذرات سیمان عمل روان سازی را در بتن ایجاد کرده و کارایی بتن را افزایش می‌دهد.

 

فوق روان کننده نفتالینی به رنگ قهوه ای تیره است و غلظتی بیشتر از آب دارد. با توجه به قیمت کمتر این محصول نسبت به پایه کربوکسیلات، می توان آن را فوق روان کننده ارزان قیمت در نظر گرفت.

 

ما در شرکت بافر فوق روان کننده بتن بر پایه نفتالین را در یک مدل عرضه می‌کنیم:

 

 

فوق روان کننده نوترال میزان مصرف 0.5 تا 1.5 درصد وزن سیمان مصرفی در بتن دارد که برای آشنایی با آن می‌توانید به لینک بالا مراجعه نمایید.

فوق روان کننده نفتالینی بافر که قیمت اقتصادی دارد.

فوق روان کننده بتن بر پایه لیگنو سولفونات

فوق روان کننده لیگنو محصولی است که کاربرد آن نسبت به گذشته کمتر شده است. این محصول با آمدن نسل های جدیدتر افزودنی های فوق روان کننده، برای بتن ریزی کمتر مورد توجه قرار میگیرد.

 

فوق روان کننده بر پایه لیگنو رنگی قهوه‌ ای و تیره دارد، و غلظتش مشابه فوق روانساز نفتالینی است.

 

شرکت بافر این محصول را در یک مدل عرضه می کند:

 

  • روان کننده بتن بافر

 

روان کننده بتن بافر میزان مصرف 1.0 تا 2.0 درصد وزن سیمان مصرفی در بتن دارد که برای آشنایی با کاربردهای آن می‌توانید وارد صفحه خودش شوید.

حال که با انواع فوق روان کننده بتن آشنا شدید، میخواهیم برای شما از دیگر موارد مهم این محصول بگوییم.اگر تا اینجا سوالی داشتید، می‌توانید از قسمت پایین سمت راست، سوال خود را برای کارشناسان فنی بافر تایپ کنید.

انتخاب فوق روان ساز مناسب

برای انتخاب یک فوق روان ساز مناسب با پروژه مدنظر خود، می‌بایست به نکاتی توجه کرد.

 

این نکات می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

 

  • مقطع سازه مدنظر
  • عیار بتن مصرفی
  • شرایط آب و هوایی محل بتن ریزی
  • نتیجه دلخواه مورد انتظار
  • بودجه در نظر گرفته شده

 

برای این منظور، و انتخاب روان کننده مناسب، مقاله زیر را در وبلاگ نوشتیم. آن را مطالعه نمایید:

 

تاثیر فوق روان ساز بر مقاومت بتن

مقاومت در بتن مولفه ای است که تابع شرایط و موارد مختلفی است. از کیفیت دانه بندی تا سیمان مصرفی، همه می‌تواند در مقاومت نهایی بتن تاثیر زیادی داشته باشد. اما اگر بخواهیم در رابطه با تاثیری که فوق روان کننده بر مقاومت بتن دارد صحبت کنیم نیاز به در نظر گرفتن نسبتی داریم که می‌تواند نقشی مهم در مقاومت بتن داشته باشد.

 

نسبت آب به سیمان w/c

نسبت آب به سیمان حاصل تقسیم مقدار آب مصرفی در یک متر مکعب بتن به وزن سیمان موجود در یک متر مکعب بتن (عیار سیمان) می باشد. این عدد هر آنچه در یک بازه معین کمتر باشد، منجر به افزایش مقاومت نهایی بتن می‌شود.

 

با در نظر گرفتن این موضوع، اهمیت عدم اضافه کردن آب اضافی به بتن روشن می‌شود و به همین روی مهندسین ناظر تاکید دارند که برای افزایش کارایی و روانی بتن، آب اضافه ای قبل از بتن ریزی درون میکسر اضافه نگردد.

 

فوق روان کننده بتن حلال مشکل کم بودن روانی بتن برای بتن ریزی می‌باشد و با اضافه کردن آن به بتن بدون افزایش آب اضافه، روانی و کارایی مطلوب را در بتن ایجاد می کند.

 

از آنجا که به هر صورت برای بتن ریزی در میان آرماتورها یا پمپ بتن به طبقات، نیاز به کارایی و روانی بالا داریم، با افزودن فوق روان ساز به بتن، این محصول نقش کاهنده آب را نیز در بتن بازی خواهد کرد.

 

برای نتجیه‌گیری در این خصوص اینگونه شرح می‌دهیم که با اضافه کردن فوق روان کننده به بتن می‌توانیم نسبت آب به سیمان را در مقداری حداقل در نظر گرفت و مقاومت نهایی بتن را افزایش داد.

تاثیر فوق روان کننده بر میزان روانی و مدت این روان بودن آن

برای اینکه بتوان مولفه روانی در بتن را اندازه‌گیری کرد، نیاز به شاخصی داریم تا بتوان با تعیین آن علاوه بر کنترل مقدار روانی، مقایسه‌ای را برای پیش از افزودن فوق روان کننده و بعد از اضافه کردن آن داشت.

 

اسلامپ بتن

اسلامپ آزمایشی است که بر روی بتن تازه صورت می‌گیرد تا با استفاده از آن میزان روانی بتن را اندازه گرفت. این آزمایش نیاز به ادواتی دارد که در شکل زیر مشاهده می‌کنید.

 

برای تعیین اسلامپ بتن و تاثیر فوق روان کننده بر آن، می‌بایست این آزمایش یک بار پیش از اضافه شدن فوق روان کننده و یک بار بعد از اضافه شدن آن انجام داد.

 

همانطور که در اوایل این مطلب اشاره شد، تاثیر انواع فوق روان کننده بر افزایش روانی و اسلامپ در بتن متفاوت است.

 

این تاثیر می‌تواند بین 50 درصد افزایش تا 200 درصد افزایش متغیر باشد.

 

در خصوص مدت زمان ماندگاری این روانی نیز گونه های مختلف این محصول تاثیراتی متفاوتی را ایجاد می‌کنند. در حالت نرمال این ماندگاری حدودا بین 20 تا 35 دقیقه خواهد بود.

آزمایش اسلامپ برای تعیین روانی بتن

قیمت فوق روان کننده بتن

قیمت فوق روان کننده بتن علاوه بر اینکه در پایه های گوناگون متفاوت است به عوامل مهم دیگری نیز مرتبط است. برای تولید فوق روان کننده بتن نیاز به مواد اولیه گوناگونی می باشد که کیفیت و کشور تولید کننده آنها عامل اصلی قیمت تمام شده محصول نهایی می‌باشد.

 

متاسفانه به دلیل عدم شناخت مصرف کننده نهایی محصولات فوق روان کننده از این موضوعات و تاثیرات زیاد آن بر کیفیت بتن سازه، برخی از تولید کنندگان با سواستفاده از این عدم شناخت محصولات ارزانتر و با کیفیت پایین تر را برای ترغیب به فروش روانه بازار می‌کنند.

 

شرکت بافر، با اطمینان و حساسیت بسیار بالا در کنترل تمامی روندهای تولید، علاوه بر کیفیت بالای فوق روان کننده بتن و بسته بندی آنها، قیمتی بسیار رقابتی و مقرون به صرفه را برای تمامی مدل های این محصول ارایه می‌کند.

 

اگر تا به الان به خانواده بافر پیوسته اید، قدر شما را میدانیم و به همکاری با شما افتخار می کنیم، و اگر تا کنون افتخار همکاری با شما را نداشته‌ایم، برای پیوستن شما به خانواده بافر مشتاق هستیم.

فروش اینترنتی فوق روان کننده بتن

شکی نیست که امروزه فروش کالاها به صورت اینترنتی متداول شده است و چند سالی است که فروش مصالح ساختمانی در ایران هم جسته و گریخته شکل گرفته است.

 

ما نیز به همین منظور و برای راحتی پیمانکاران و مهندسین عزیز، به فکر فروش اینترنتی فوق روان کننده بتن بافر بوده و هستیم. از فروش فوق روان کننده در دیجی‌کالا تا فروش اینترنتی در همین وبسایت یا وبسایتی جدیدتر.

 

اما با بررسی‌های میدانی که انجام دادیم، این مهم حداقل در این زمان، با اشکالاتی همراه خواهد بود. این اشکالات علاوه بر ضعف ساختاری موجود که خیلی در کنترل ما نیست، به ماهیت این محصول و به طور کلی محصولات افزودنی بتن بر می‌گردد.

 

فروش افزودنی‌های بتن، یا همین فوق روان سازی که در رابطه با آن صحبت کردیم، صرفا فروش یک کالا محسوب نمی‌شود.

 

ما فکر می‌کنیم فعالیت ما، بیشتر از آنکه در حوزه فروش محصولات ساختمانی باشد، در دسته خدمات فنی و مهندسی قرار می‌گیرد.

 

بررسی کامل وضعیت پروژه مورد نظر، از نظر محل، نوع بتن مصرفی، محدودیت‌های اجرایی و غیره، نیاز دارد که کارشناسان ما در همه مراحل از انتخاب فوق روان کننده تا مصرف و بهره‌برداری، حضوری فعال در کنار مجریان و پیماکاران داشته باشند.

 

متاسفانه از آنجایی که در برخی موارد به این موارد اهمیت داده نمی‌شود، و صرفا بر روی فروش و قیمت تمرکز می‌شود، به اشکالات فروش اینترنتی توجه نمی‌گردد.

 

به همین روی، ما تا زمانی که راهکار مناسبی برای این هدف نیابیم، ترجیح می‌دهیم با ارتباطی سازنده و رو در رو، نگرانی‌ها و تردیدها را برای فعالان حوزه صنعت ساختمان رفع نماییم.

 

تا در آینده چه پیش آید.

برای خریدی مناسب تر و بهتر، می‌بایست به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی منظقه بسیار اهمیت داد. همچنین طرح اختلاط بتن مورد نظر نیز می‌تواند در این تصمیم گیری بسیار مهم باشد.

بسته بندی روتین این محصول به صورت گالن‌های 20 کیلوگرمی است که در تناژهای بالا برای سهولت در حمل و نقل و کاهش هزینه‌های بسته بندی امکان ارایه به صورت بشکه‌های 220 کیلوگرمی و مخازن 1000 کیلوگرمی نیز می‌باشد.

سیستم تولید کارخانه بافر محصولات روان کننده خود را همگام با شرایط فصلی تولید و ارایه می‌کند. بنابراین تولید این محصول به صورت تابستانه و زمستانه است که البته در شرایط ویژه پروژه مربوطه، می‌تواند تغییر نماید.

.